Učitelji slovenščine
Slovenščina in likovna umetnost Tokrat smo v 9. razredu združili slovenščino z likovno umetnostjo. Ob obravnavi besedilne vrste, opisa in oznake osebe, so učenci glede na sošolčev opis portreta, ki ga je naslikal znan umetnik, risali portret. Učenec, ki je risal, originalne slike ni videl, ampak je risal le na podlagi besednega opisa, ki ga je slišal. Učenci so tako utrjevali, kako čim natančneje opisati neko osebo (zunanjost, način življenja) na podlagi slike ter ugotavljali, ali se da le na podlagi slike osebo tudi označiti (značajske lastnosti osebe). Hkrati so spoznavali tudi dela svetovno znanih umetnikov, Moneta, Dalija, Van Gogha …
TEZEJEV BOJ Z MINOTAVROM – ZAMRZNJENE SLIKE
Umetnostna besedila v razredu lahko obnavljamo na različne načine – učenci pišejo strnjene ali podrobne obnove, tvorijo ustno obnovo, tako da vsak učenec pove eno poved, zgodbo ilustrirajo ali ustvarimo strip, delo dramatiziramo … Tokrat pa so učenci 7. b in 7. c bajko Tezejev boj z Minotavrom prikazali z elementi gledališke pedagogike, in sicer z zamrznjenimi slikami. Uživali so vsi – tako učenci, ki so bili tisti trenutek v zamrznjeni sliki, kot tisti, ki so ugotavljali, kateri prizor bajke prikazujejo njihovi sošolci.
ZGODBE O PREŠERNU – DOMAČE BRANJE
Osmošolci so tokrat za domače branje prebrali knjigo Zgodbe o Francetu Prešernu. Po prebrani knjigi so se lotili izdelave nalog, s katerimi so kasneje pri pouku utrjevali znanje o Prešernu na malce drugačen način. Vsak učenec se je Prešerna lotil na sebi ljub način in pri tem upošteval, v čem je dober in kaj je tisto, kar ga zanima. Dokazali so, da znajo biti zelo ustvarjalni in inovativni. Sami so tako izdelali križanko, družabne igre po vzoru iger Cluedo in Activity, leseno sestavljanko, sestavili kviz Milijonar in interaktivni kviz na tabličnem računalniku. Že s samim izdelovanjem nalog, kasneje pa še z igranjem v razredu, so tako osvojili in utrdili znanje o življenju in delu Franceta Prešerna.
Arhiv: