8. – 9. 11. 2019

CŠOD BREŽENKA, FIESA

Učenci 6 – 9 razredov OŠ Domžale in PŠ Ihan ter njuni spremljevalki Mira Marinšek in Katarina Sučič, smo preživeli skrajšan vikend na likovnem taboru v Fiesi.

Pot se je pričela dopoldne, dne 8. 11., z odhodom ob 9.45 uri. Vožnja z avtobusom do naše prve dogodivščine v sežanskem botaničnem vrtu ob Vili Mirasasso je hitro minila. Tam nas je pričakala prijazna vodnica, ga. Melita Pirjavec. V enournem ogledu nam je razkazala čudovit botanični vrt z rastlinjakom. Povedla nam je veliko o nenavadnih in nekaterih tujerodnih rastlinah. Izvedeli smo tudi, kako so delali v vrtu v času življenja lastnikov družine Scaramanga in kako se je vrt spreminjal skozi čas do danes.

Sledila je vožnja do naše končne postaje v Fiesi. Po kosilu smo se namestili v sobe, popoldne pa smo pričeli z našim ustvarjalnim delom. Vreme zunaj je bilo deževno in vetrovno, zato smo ta dan ostali v domu, po večerji pa smo imeli prosti čas za druženje in družabne igre.

Naslednji dan smo dopoldne s poslikavo naših izdelkov končali naše delo in se odpravili na sprehod v Piran. Vmes smo se ustavili na razgledni točki ob stolni cerkvi sv. Jurija. V nadaljevanju nas je po ozkih piranskih ulicah pot pripeljala do središča Pirana, na Tartinijev trg. Po krajšem postanku in po dobrem sladoledu je bil čas za odhod nazaj v dom. Zadnje proste minute našega druženja v domu smo izkoristili met na koš in igranje namiznega tenisa.

Med vožnjo domov smo veliko prepevali. V Domžale smo prispeli ob 17.15 uri, v Ihan 15 minut prej. Večerilo se je že, starši so nas čakali, zato smo se hitro poslovili.

Na taboru smo se imeli lepo in bili smo zelo ustvarjalni.